Als


Als dit blog je te log is, ga dan

  • naar Ruigoord bij Amsterdam in het Pinksterweekend, naar het Vurige Tongen Festival. Tiefenthal is er nu al klaar voor. Simon Vinkenoog is er meestal ook bij, net als Herman Claeys en nog een halve bende uit België.
  • naar literair café den Hopsack op 15 juni om 20.30 u. Het literair café is gelegen in hartje Antwerpen, vlakbij de Schelde, Lange Pieter Potstraat

Je kan er telkens in première de karaoke-versie van het Kleine Veldlied horen (en zien). Tot nu toe bestond dit lied enkel a capella en concertant.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een gedachte over “Als

  1. Marc, ik schrijf nog eens een reactie, mijn vorige, die nogal lang was, is verloren gegaan. Ik weet niet meer waar ze over ging. Dit is echter maar een test. Nu ik niets te vertellen heb, zal het waarschijnlijk wel lukken. Maar een volgende keer zal ik wel iets te vertellen hebben, denk ik.
    Alvast gegroet (en bedankt voor de uitnodiging).

    Like

Plaats een reactie